Wedstrijd verplaatsen / afzeggen

BEDENK:    - in de najaarscompetitie wedstrijden gepland na 30 november alleen verplaatsten naar een eerdere datum, en
                       - in de voorjaars- en jaarcompetitie wedstrijden gepland na 31 maart alleen verplaatsen naar een eerdere datum.

door Xenon:

Zoek via www.volleybal.nl naar vrije velden op reeds geplande wedstrijddagen.
Doe een voorstel, liefst 2 of 3, aan de tegenstander voor alternatieve:  datum,   tijd  en  lokatie (speelhal).

Als er overeenstemming is over de alternatieven, mail dat dan als wijzigingsverzoek naar de wedstrijdsecretaris. Die zal de Nevobo vragen het betreffende veld te reserveren.
Mail het ook naar de wedstrijdsecretaris als gekozen wordt voor een trainingsavond i.p.v. een wedstrijdavond.

Als de Nevobo reservering van het veld heeft bevestigd, dient de wedstrijdsecretaris via de Nevobosite het verzoek in bij de tegenstander en stelt je hiervan op de hoogte.
De tegenstander zal, ook via de Nevobosite, accoord geven, aangezien al eerder overeenstemming was bereikt.

Regel dan een scheidsrechter.

door de tegenstander:

Geeft de tegenstander zo snel mogelijk uitsluitsel over het gedane wijzigingsvoorstel en kopieer de wedstrijdsecretaris hierbij in.

De wedstrijdsecretaris ontvangt een kennisgeving dat er een wijzigingsvoorstel op de Nevobosite behandeld moet worden.
In de regel zal de wijziging direkt geaccepteerd worden, aangezien beide teams in eerdere instantie de wijziging al waren overeengekomen.

Wedstrijd afzeggen

Mocht een wedstrijd (op het laatste moment) niet door kunnen gaan en er geen tijd meer is om een wijziging te organiseren:

- Ligt de tegenstander zo snel mogelijk in,
- Ligt de scheidsrechter in,
- Stuur een mail aan  competitie.west@nevobo.nl   met tekst en uitleg over de afzegging,
- Vul rondom de oorspronkelijke planning van de wedstrijd toch het DWF in met de opmerking 'niet gespeeld'.