Nieuwe Leden

Meetrainen

Voordat je beslist om lid te worden van Xenon, mag je drie keer gratis meetrainen. Stuur een mail naar secretaris@vvxenon.nl voor meer informatie en/of om je hiervoor aan te melden.

Aanmelden

Wanneer je (na 3x meetrainen) besluit om lid te worden van Xenon, hetzij als spelend lid, hetzij als recreant, vul dan het aanmeldingsformulier in.

Na inlevering van het aanmeldingsformulier zal het volgende gebeuren:
  • je gegevens worden in de Xenonadministratie verwerkt;
  • in de eerstvolgende Xenonnieuwsbrief word je als nieuw lid vermeld;
  • je ontvangt de rekening voor de contributie;
en als je wedstrijden gaat spelen:
  • dien je een Xenonshirt (€ 35,-) aan te schaffen, te verkrijgen bij de penningmeester;
  • dien je een pasfoto te uploaden via je MyClub;
  • worden je gegevens doorgegeven aan het bestuurslid Technische Zaken en aan de Nevobo.
Je kunt als recreant ook per keer betalen; dan hoef je je niet bij Xenon als lid aan te melden.

Afmelden

Het opzeggen van het lidmaatschap van Xenon en de Nevobo dient via de website te gebeuren. Log in op je account en klik in MyClub op "gegevens wijzigen". Onderaan de pagina staat een link om jezelf af te melden. Doe je dit niet, lopen de lidmaatschappen (Xenon en Nevobo) gewoon door met de daaraan verbonden kosten.
Sportcentrum Van Hogendorphal
Van Hogendorpstraat 921