App Mijn Competitie vernieuwd en heet nu Mijn Volleybal

De app Mijn Competitie is volledig vernieuwd en heet vanaf nu Mijn Volleybal. De vernieuwde app bevat een aantal interessante opties voor verenigingen.

De app biedt nog altijd snel, eenvoudig en overzichtelijk alle informatie over het programma, de uitslagen en de standen van de volleybalcompetities. De vernieuwde versie bevat ook een aantal uitbreidingen en andere aanpassingen. Zo is de app voorzien van een nieuw, fris design en is het nu mogelijk om met behulp van een login diverse voorkeuren op te slaan. Hierdoor kunnen gebruikers teams, clubs en competities volgen en instellen waarvoor ze pushberichten willen ontvangen, zoals uitslagen en nieuwsberichten. Officials vinden in de nieuwe app ook hĂșn persoonlijke programma terug.

Voor meer informatie zie het nieuwsbericht: https://www.nevobo.nl/nieuwsbericht/2020/02/05/mijn-volleybal-app-volledig-vernieuwd

Geen nieuwsberichten gevonden