Activiteitencommissie zoekt uitbreiding

www.vvxenon.nl
De Xenon Activiteitencommissie zoekt uitbreiding! / Activity committee seeks new members!

(English below!)
We vinden het allemaal leuk om een nieuwe vorm van volleybal, een speurtocht door Westerpark of een rondvaart in een fluisterboot door de grachten te maken.
Heb je een goed idee of heb je zin om mee te denken en/of mee te helpen organiseren van een nieuwe activiteit voor de (toekomstige?) leden van onze club...
Meld je aan of stuur je idee in via activiteiten@vvxenon.nl (of schiet Jan, Merel, Arjan, Julia of Laura even aan)!

English:
We all enjoy a new way to play volleyball, a scavenger hunt through Westerpark or a whisperboat trip through the canals.
Do you have a brilliant idea or would you like to brainstorm and help organise new activities for the (future?) members of our club...
Please join the activity committee or send your idea via activiteiten@vvxenon.nl (or just talk to Jan, Merel, Arjan, Julia of Laura)!

Geen nieuwsberichten gevonden